Isnin, 12 Januari 2009

Sipot Babi Kuasa Dua.

lokasi;lokasi mendenye?dlm tepon la.
baby;kawan baik aku
elan;akulah tu.[elan singkatan nama aku dan bapakku]
**;aku perempuan ok.


elan elan..kenapa sipot babi jalan lambat..
hem..susa ni..bagi aku masa boleh tak?
taknak taknak..aku pelahap nak bagitau kau sekarang..
yelah yelah.apa jawapan??
sebab siput tu asyik pikir.."eh,aku ni siput ke babi?siput ke babi.konpius.".sebab tu la dia jalan lambat
oh..ye ke?takpelah..aku pon ade teka teki gak?
ha?pedia?silakan..
ok...dalam banyak2 babi,babi apa yang babi?...

dan aku terdengar dak baby ketawa berdekah2 dimana besar kemungkinan jahitan tuttt beliau dalam keadaan kritikal

**dak baby baru saja selamat melahirkan baby sebulan yang lepas.bukan dengan ini atok ye..laki dia ni tak ketar,ganteng lagi.

11 potpet:

Monkey D Luffy berkata...

tttuuuuttt... ngko

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

hahaha..
seperti biasa si cj7 sentiasa berjaya membuatkan aku terbahak-bahak..
hilang tensen mak,bace entri ko nyah!
hehe

jiwa kaco berkata...

siput sedut tak de ke?

JohnJenin berkata...

ni kisah kanak kanak si siput dengan si b*bi/y ker?

vidadarisakura berkata...

bakas apa yg ogok?
teka2 kalu ko terer
aku belanja ko makan ambuyat bangas...

F A R Y N berkata...

tauke babi.hahaha

The Spiral Eyes berkata...

babi kamu

ab geldofg berkata...

kereta yg dpndu pelahan di laluan laju....itu pun tmasuk siput babi!!!!!!!!

cj7 berkata...

monkey;tuttt kau balik

dak tedy;kisah seorang nyah trlmpau

atan;zon larangan melucah sembunyi2

vida;kau!!!

paryn ;salah.jawapan sama seperti makhluk di atas kau ni

pasa;kamu babi

abe;oh..em..aku bru tau.buayapren aku ni bengap gak.selalu trtinggal perkataan sipot time2 camtu

zairi berkata...

kau tau bila masa kancil jadi babi?

apabila ko carik2 paking 3~4 round,tang jauh ko nampak ada 1 paking kosong. sampai2, terselit satu kancil kat situ.

"cis!!! BABI punya kancil!!!"

cj7 berkata...

zairi.;hahahaha...

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart