Selasa, 20 Januari 2009

Pakcik Jahat

=darjah 1
=S.K.S
=6 petang

=tengah tunggu van sekolah

masa tu kan..kite tengah tunggu pakcik yang bawak van sekolah tu.tunggu punya tunggu van tak datang. pastukan kite dengar bunyi kling kling kling. rupanyakan,kat tepi jalan sane ade pakcik naik moto jual askem..

kite rabe2 kocek skirt biru gelap kite.em,ade lebih 50sen la.
kite pon amik beg skolah kite yang lebih berat dari kite,kite keri atas belakang.pastu kite pon siap sedai nak lintas jalan.

alamak.banyak kete la.kite tak jadi melintas.kite berdiri kat tepi dulu...


eh,kat tepi kite ade keta la.ade pakcik kat dalam tu.em..mungkin pakcik tu tunggu anak dia kot..untung anak dia ek,ayah dia rajin amek dia.tak macam kite.hari2 tengok muke pakcik van.
eh..eh...tapi kan.....
tibe2 kan...

kite nampak pakcik tu pegang anu die lah..eee..takutnye.pastu kite tengok muka dia macam orang ape ntah..tengah pandang kawan2 kite yang tengah main sep sep tiang.

kite takuttt...terus kite blah dari situ...

pakcik ni setan la..mesti pakcik tu tak ingat kat kite.tapi kite tetap ingat ape yang pakcik tu buat.ek.jijik.

13 potpet:

eliza berkata...

pegang anu? itu sebagai perisa tambahan..
pacik tu geng dgn ab agaknya la.. hehe

F A R Y N berkata...

patutnya ko baling je beg skolah tu ke muka dia...kuang ajar nye jantan tua!

ab geldofg berkata...

nasib baik dia pgang sndiri...buatnya dia pksa ko pgang?...ish2

cj7 berkata...

eliza;aku rasa pakcik tu ab la

paryn;masalahnye beg skolah aku berat sangat

abegel;tak senonoh r imaginasi ko.hahah

apisz berkata...

hahaha..ab, ko nakal sgt...

eliza berkata...

kesian la budak2 yang makan aiskrim dia tu

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

huish..
dahsyat ko cj7..
kecik2 mata dah tak suci,
dh nampak anu!
huahuahua

cj7 berkata...

apisz;abegel lah pakcik tersebot.lelaki kucing.

eliza sayang;pakcik yang jual askem dgn pakcik dalam kereta bukan orang yang sama ye.kerana askrim dijual menaiki moto.kling kling

tedy;nasib baik masa tu xda enpon

Monkey D Luffy berkata...

hahaha... flasher tu

vidadarisakura berkata...

oo..
patut pun..
kesan dari peristiwa tersebut..
hari2 ko donlod bideo lucah kan?
hahaha
jan tipu!!!!!

cabincrew are here not to kiss ur ass berkata...

saya pernah kena macam ni.tapi pakcik tu paksa saya pegang.masa tu saya darjah 2.besar gila wey anu dia!!saya ni bodoh piang pi malu2 kucen lari balik umah cakap kat mak.haih.

jiwa kaco berkata...

itu 3gp pertama ko ke cj

cj7 berkata...

dak mangki;suka sangat kamu hahah kan aku ye..nanti kamu..

dak vida;donlod?nono.aku hanya tonton.kerana aku prcaya laptop2pon yg mengandungi bhn tersebut akan suei.ya.pengalamn cj[bukan nm sebenar]

dak cabincrew are here blablabla;weih..ntah2 lepas aku nampak pakcik tu,ko la budak yang gi kat keta dia tu ??setan pakcik trsebut

dak atan;ntah,i lupa la u.

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart