Jumaat, 23 Januari 2009

Kerk Kobeng

aku kurang cerdik.dah la kurang cerdik,degil pulak tu.aku tak kisah kalau aku salah,janji aku menang.itu aku.DULU.

aku pernah mengikuti kelas kaunseling .sebab utama aku rela dikaunseling ialah kerana kekacakan salah seorang kaunselornya yang beruniform dan berpaku paku dibahunya.ok ok.taklah kacak,tapi kena dengan mata.

kami dibahagikan kepada beberapa kumpulan.setiap seorang akan mendapat seorang kaunselor secara bergilir gilir.dan memang nasib aku baik pada hari tersebut,aku dipasangkan dengan kaunselor kacak tadi.kita panggil dia KK ,ok.

bla bla bla pot pet pot pet..aku dah naik sebu dengan bebelannye.mungkin dia bukanlah kaunselor sebenar.ntah,aku pun tak tahu.yang aku tahu,aku mula sedar kekacakan tak dapat mengubati kebosanan.

sehinggalah beliau mula menyedari yang mata aku meliar seolah olah mahu menelan beliau..beliau cuba untuk mengubah keadaan..dengan loghat kelantannye,beliau bertanya pada aku...

"ok,kamu bagitahhu saye..adeke oghang yang ambik dadoh atau bende terlarang,yang jadi kaye,berjaye?ade?"

aku yang agak bosan terus menjawab dengan tegas[dan muka yang boring]....
"ade.curt cobain".
ok..maaf.aku tau jawapan aku agak bodoh.memang bodoh.

tapi aku rasa si KK lebih kelihatan kurang cerdik apabila beliau berbisik pada rakan di sebelah..
"eh mu..,kek kobeng tu sapo ha?"

12 potpet:

Monkey D Luffy berkata...

hahaha... bukan peminat kek kobeng tu

The Spiral Eyes berkata...

kadang kadang hidup ini macam babi (tiada kaitan dengan entri ini)

ab geldofg berkata...

ramai yg bjaya....walaupun ambil dadah....aku boleh tmbahkan senarai lagi...

vidadarisakura berkata...

betul kekacakan tidak boleh mengubati kebosanan..
sebab itu la saya meninggalkan mrbosensem..
haha

jiwa kaco berkata...

kenapa tak jawap adik pada kek pisang

cj7 berkata...

mangki;dia minat i kot.haha

pasa;kadang kadang babi kat hutan

abegel;tau takpe.kan kan

dak vida;alah,cakap aja dia yang tinggal kau.hahah

dak atan;pisang ape itu?

eliza berkata...

cicak kobeng dia kenal la.

F A R Y N berkata...

KK tu minat m daud kilau je...kek kobeng dia tak kenal la..haaha

putih berkata...

hahaha..
n 1 more, kacak bukan leh makan pon.

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

hahahaha

topsecret berkata...

kek kobeng tu kek perase cicak kobeng. ko patut ckp gitu. hwahwa.

cj7 berkata...

tedy;kau ketawa ke nangis ha??

topsecret;tulah,masalahnye dia tak tanya aku.tak baik nyampok org tua2 bercakap.kan kan.

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart