Sabtu, 10 Januari 2009

Calon AJK Kampong Sebai Sebai


dak atan ni memang mengada ngada taik kuda.disuruhnye aku undi dia..tapi apa pon syaba beta..ko xle segila bagas dak vida geng kapak1
undilah dak atan sebagai AJK Kampong Sebai2 supaya beliau dapat menyibukkan diri dalam aktiviti kebajikan sekaligus melupakan hasrat murni cinta mendalam pada TokTi yang tidak kesampaian.

p/s;harap atan puas ati

10 potpet:

ab geldofg berkata...

mak oi........hahahahahaha

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

nape jiwa kaco pun tak letak gambar seksi cam calon tu gak??
nak tengook..
huahuahua^^

cj7 berkata...

abe geldofg;hahaha kuasa 2
dak tedy;nanti aku ty dak atan.atan kalo sudi,aku rela serahkan sluo spende pink jaring2

vidadarisakura berkata...

aku undi dak anon kerana sanggup beraksi lucah utk memancing undi!!!!
persetankan atan!!!
hahaha

jiwa kaco berkata...

cj ... macam ni haku tarik diri la..
ko undi lah si gayah tu...
aku nak gi ganu la jumpa akak coli .. nak tanya cara cara terjun bangunan

cj7 berkata...

dak vida pusat undi d tutup,banjir.atan menang.

dak atan,adakah anda tidak pernah mengundi?kan sya sudah pangkah anda.apalagi?i hate u dak atan.

vidadarisakura berkata...

menyusahkan la atan ni!!!!!!!
kejap suh undi..
tapi maw pegi bunuh diri..
ko bikin ai keliru atan...
haha

jiwa kaco berkata...

cj i lap u
u lap atan kencing ye

Monkey D Luffy berkata...

aku undi calon lg satu tu

cj7 berkata...

dak vida oi..aku pon pening ngan atan ni..rasa
nak tampo diri sendiri ni.

dak atan..atan pakai pampes ye

dak monkey;hehehhe

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart