Ahad, 18 Januari 2009

Pendedahan Eksklusif!!!!!






press conpren petang tadi di otel konkot oleh penda bagi menjawab gosip liar antara atlet lempar cakera;cj7 dan atlet lari dalam guni negara;paryn


- relationship?

aku dan paryn sebenarnya baru menjalinkan hubungan istimewa sejak 2 bulan yang lalu.yap,disini aku mengumumkan scra rasmi..paryn merupakan kekasih separuh masa aku.


-5reason love her?

a]paryn dapat menerima keadaan aku yang sudah berbuayapren

b]paryn boleh bertolak ansur dengan madunya

c]paryn tak kisah jika aku jarang bersamanya

d]paryn bukan mata duitan sebaliknya hanya mata keranjang

e]paryn penghiburku dikala duka dan lara

oh ye..paryn putih melepak..bila bergandingan,kami macam tahi cicak..i like..


-most memorable thing had done 4 u

paryn sanggup jalan kaki dari sungai besi ke puchong semata mata untuk beli top up.pastu dia call aku dan kami berbual untuk 5 minit.indah bukan??


-most memorable thing have said 2 u

a]fenda,i love u for what u r..pergh.buayapren aku pon xpnah cakap gini

b]aku tak reti makan terung,lembek semacam je...aku rasa paryn sexy berkata sebegini


-if she become my lover,i will

aku akan beli rantai monyet dan tambat paryn supaya beliau tidak menggoda &tergoda

-if she become my lover,she has to improve

oh,aku paling tak suka sifat mata keranjang si paryn..dan paryn,kamu kena belaja makan terung kerana aku suka terung..lagi 1,sila belajar mencintai bulu dada sebab aku sedang mengoder 1 kilo bulu dada palsu.


-if she become my enemy,I will

aku akan…aku mak esahkan ko paryn.huahahahaha


-most diserable thing to do

dapat kawen dgn paryn..tapi aku tau..ni adalah sesuatu yang mustahil..


-overall impression

paryn memang de bom punca kuasa 2.

11,12,13,14,15;no komen.akukan make up artis.


tag ni aku simpan dahulu..akan di beritahu dari masa kesemasa.

8 potpet:

cj7 berkata...

pasa,eliza dgn vidak..maaf terpadam komen kamu..

pasa;baru kau tahu hari ni kan?

eliza;yang pasti kontra sama sekali dgn peha paryn

vida;rasa mcm pegawai lak ko nak salute aku.huahahaha

nantikan kemunculan ekslusip dari paryn

F A R Y N berkata...

yg pasti peha aku lagi gebu dan berganda2 putis dari pic itu.itu hanyalah hiasan semata2..haha


weih,jom kawen!!

Monkey D Luffy berkata...

peha tu bukan kamu punya kan... hahaha

cj7 berkata...

paryn..u punya lagi gebu ok,ni hiasan semata mata

eliza berkata...

selamat berbahagia untuk kamu berdua...
muaahhh hehehe

cj7 berkata...

ambuk;aku punya cerah 2 ton je dari si anon

eliza;tengkiu tengkiu.hahaha

vidadarisakura berkata...

ko memang sengaja dilit komen aku kan..
hawau dare u..

cj7 berkata...

vida.kau gila.ya.aku rasa kau memang gila.

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart