Khamis, 1 Januari 2009

Hantu Siam Part2

okey2..skang ni dah check in hotel lain.dari bentuk badan hotel ni,aku macam confident takde pape yg akan berlaku..

aku ingat lagi,bilik aku tingkat 16.kawan2 aku semuanya berjiran kat tingkat 14.hotel tu ada berapa tingkat?itu aku tak ingat.tapi xsampai 25 tingkat la kot.

masuk je dalam lif,aku pun tanya kawan aku,kenapa tak ambil tingkat 14@15,kan dekat,senang..kawan aku cakap,tingkat 14 memang dipenuhi puak2 kami,tingkat 15 pulak tak wujud..pergh..aku dah seram dah ni..aku pun tengok number kat lif tu.15 takde...aku pelik

" kenapa takde?[aku fikir mungkin tingkat tu guna utk sexworker@management]
" pasal,mengikut kepercayaan olang sini,tingkat 15 tu kile tale ong[bukan ong beng hee ye pasa]
"ohh..aku terdiam..

sebaik keluar je dari lif,tiba2 seekor burung hitam[aku xtau spesies ape]lalu betul2 atas kepala aku.aku dah xsedap ati.takkan hotel camni ade burung lak wat sarang.xmalu kat pelancong ke..[dlm ati]kendian,aku ajak kawan aku tuka bilik.jawapannye.."manne tapat oo ..semua tah puk[book].."

erm..terpaksa.tapi aku dah mengingatkan kat diri sendiri agar tak duduk berseorangan lagi..
tapi beselah manusia ni cepat lupa bila marah..[aku]

malamnye,aku selisih paham dengan kawan aku..sebab marah sangat,aku terus naik bilik,konon2 nak tido...bila aku letak je kepala...

.dung dang dung dang..bunyi macam orang keluar masuk bilik aku..
dung dang dung dang..bunyi macam wadrobe ditarik tutup tarik tutup..
aku bukak mata..takde pape..aku pejam semula..
dung dang dung dang..

adoi ai..masuk kali ke empat,aku capai baju,capai cj7,aku terus turun ke tingkat 14..
dan yang buat aku sakit hati,kawan aku masih tak percaya lagi..

oh ye..untuk mengesahkan&mengimbas kembali kejadian ni..baru je 5minit lepas aku tanya kawan aku..
"eh,u ingat tak hotel yang kita tido tu,alah..yang u kate tingkat 15 tu takde ong.betul ke..?"
dan seperti biasa,jawapan dia.."ohhhh..itu hotel aa?...
"ale balang ooo"...

5 potpet:

The Spiral Eyes berkata...

cj tu menatang apa ya

cj7 berkata...

cj7 tu ko zxpnh gk ke
google la ,pelagi

ab geldofg berkata...

akulah tu hhohohohoh

jiwa kaco berkata...

oo
ab skodeng cj tido tak pakai baju ye[aku capai baju,] makna cj tak pakai baju kan kan kan
patut lah ab ghairah

cj7 berkata...

lalalalalala

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart