Khamis, 15 Januari 2009

Sindrom Hujung Minggu

Waaaa..............Crying 2Crying 2

sindrom negatif melanda aku...

aku rs malas...asyik mau tidur ...[semua org sukakan?]

mau tgk tv aje..[ala aku]

malas kemas rumah [ala pasa]

baju tak cuci[ala pasa & atan]

malas mau mandi[ala vida]

mau demam[ala vida & atan]

mau boypren baru[ala paryn]

mau kawin 4[ala ambuk d luffy]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


ok ok..tadi aku dah buat keputusan untuk cuci baju..
em..sebelom tu aku mau belek2 channel jap..

channel 333...
iklan cite antu cine kiongsi.
.ah...xseram sangat la...

aku buka channel tv9...
iklan laie..
akan datang..pergh.,,.iklan cite antu..
dgn lagu tema,siap muka pocong bagai..
mmg siaal la..
cane kalo tetiba kuo antu tu dari dalam baldi yg ado air tu??

em..kensel dululah..

11 potpet:

F A R Y N berkata...

ces...nama aku pun terbabit sama...hahaa

cj7 berkata...

kau paryn ke?kau kan faryn..

The Spiral Eyes berkata...

aku seorang yang rajin ye setan,rajin malas kemas rumah

cj7 berkata...

hahaahah..welcome pasa..

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

cj7,
tak yah tggu Pocong kuar dari baldi air..
bawah katil tu pown leh kuar puCong gAk..
hehe

jiwa kaco berkata...

mcm mana atan lak jadik mentor tak nak basuh baju..
sabo aje la haku dgn ko cj
kang mlm haku jadik hantu carik ko

cj7 berkata...

dak tedy.sory.kau xbrjaya takutkan aku.katil aku tara lubang.

Monkey D Luffy berkata...

hahaha... aku femes jugak di blog ni

cj7 berkata...

dak atan..hahaha..hantu ape?jom lawan.

dak ambuk;femes ke?asal ko bahagia sudah.hahaha

vidadarisakura berkata...

sot ko cj..
haha

tapi semua tu macam ala2 aku jak..
kecuali maw bopren sama maw kawin tu bukan aku...
kkekeke

cj7 berkata...

dak vida;mcm mn kau tau ap yg aku pk?

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart