Khamis, 8 Januari 2009

Impian Murni Seorang Bibik

semalam.... sebelum tidur,aku telah memasang 1 impian suci lagi murni...
pagi tadi..aku bangun tidur.tetapi...impian tersebut telah dimusnahkan oleh cik buayapren..
[dalam hati]....nampak gayanya kau sental sendirilah bilik air kau tu@kau carilah bibik yg baru

sekarang..... aku sudah bersedia dengan bala tentera cikedis[jajan]
sambil..... ...membawa senjata penting ;bantal golek & cj7
juga.... laptop di sisi kanan
tak dilupakan...gam gajah untuk aku lekatkan diri di sofa sepanjang hari

ok..aku tengah mencari posisi yang sesuai....
ok ok..sebenarnya aku tengah tension!!!

7 potpet:

Atan berkata...

ko gam kat mana cj7
kat montot ke

a.b geldofg berkata...

coooooooool.....

vidadarisakura berkata...

impian suci ko sungguh murni...

Kapten Luffy berkata...

relax

FARYN berkata...

alasan ko untuk tido awal lagi..hahaha

JohnJenin berkata...

sumbatkan jajan tu banyak banyak.. hilanglah tensen tu nanti..

cj7 berkata...

atan;atin gam satu badan

ab geldofg;coooolll la ni

vida;hanya klitoris memahami klitoriskan.

monkey;ya,aku tenang aja dong bersma cikedisku

paryn;mughallazah kamu..

pakcik john;nini cokolat celup..celup2..

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart