Khamis, 8 Januari 2009

Impian Murni Seorang Bibik

semalam.... sebelum tidur,aku telah memasang 1 impian suci lagi murni...
pagi tadi..aku bangun tidur.tetapi...impian tersebut telah dimusnahkan oleh cik buayapren..
[dalam hati]....nampak gayanya kau sental sendirilah bilik air kau tu@kau carilah bibik yg baru

sekarang..... aku sudah bersedia dengan bala tentera cikedis[jajan]
sambil..... ...membawa senjata penting ;bantal golek & cj7
juga.... laptop di sisi kanan
tak dilupakan...gam gajah untuk aku lekatkan diri di sofa sepanjang hari

ok..aku tengah mencari posisi yang sesuai....
ok ok..sebenarnya aku tengah tension!!!

7 potpet:

jiwa kaco berkata...

ko gam kat mana cj7
kat montot ke

ab geldofg berkata...

coooooooool.....

vidadarisakura berkata...

impian suci ko sungguh murni...

Monkey D Luffy berkata...

relax

F A R Y N berkata...

alasan ko untuk tido awal lagi..hahaha

JohnJenin berkata...

sumbatkan jajan tu banyak banyak.. hilanglah tensen tu nanti..

cj7 berkata...

atan;atin gam satu badan

ab geldofg;coooolll la ni

vida;hanya klitoris memahami klitoriskan.

monkey;ya,aku tenang aja dong bersma cikedisku

paryn;mughallazah kamu..

pakcik john;nini cokolat celup..celup2..

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart