Selasa, 23 Disember 2008

Tenyeh Gula Dimuka

semalam aku call mek za yang aku gelar mummy.mummy orang ganu&skang bekerja di kl.last skali aku jumpa mummy,muka dia agak menggerutu jugak.tapi mummy cakap,sekarang kulit dia licin,gebu.yang buat aku panas tu,dia kata dia kua umah tak pakai make up pun still cun.

panas je ati aku ni,aku pun tanya apa tips2 kecantikan mummy.mummy cakap dia pakai sejenis produk murah jenama Goldenhorse.aku rase aku penah pakai nih.xsesuai.aku xpuas ati,aku tanya lagi tips seterusnya..
kata mummy lagi,dia pi keja jalan kaki,so dia sentiasa bawak umbrella ella ella ke mana saja dia berada...ish..mummy,xkan aku nak bawak si ella tu?xrock je..

lagi mummy?aku bertanya..tips ke3 yang mummy kasik ni aku kira agak mudah&murah untuk aku mengaplikasikannye..kate mummy;'tips ni budak filipin tempat keje mummy yang bagi.kulit diaorang gebu2 keylan[nama panggilan aku].caranya,ko amik je gula sesudu kat sapo,titik air setitis pastu ko tenyeh macam ke ape tuh..[ke ape tuh;scrub,mummy xpandai sebut scrub].

ape lagi,aku yang pelahap ni terus je menuju ke dapo..
oh ye,kulit ku rasa sungguh halus.tapi,aku cuma buat sekali je sebab aku tengok toilet aku sememeh&dipenuhi bala tentera semut.dan aku kira tak sesuai bagi perempuan malas seperti aku.

fed up mak,nyah..

3 potpet:

The Spiral Eyes berkata...

jadah,dalam toilet ada semut..kamu kencing manis ke apa

FARYN berkata...

pas ko buat scrub tu..ko cuci la gula tu..
kang bengkak muka ko kena geget..hahaa

cj7 berkata...

gula punya pasal,semut dapatt ittew nama.hohoho.faryn &pasa dak jahat

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart