Selasa, 23 Disember 2008

Kisah Benar Episod;CINTA PERTAMA

hye,saya fenda.cinta pertama saya berlaku kira2 3tahun yang lalu.saya mengenali dia[saya gelar mr y ye] di sebuah tempat yang tak bagus kalau saya nyatakan disini.

pada mulanya saya happy sebab dia pemurah&ambil berat pada saya.saya juga suka ciri yang ada padanya iaitu matured.lama kelamaan saya dapat rasakan 1 perasaan yang agak pelik iaitu sentiasa mau kelihatan perfect di hadapan si dia.kadang2 bulu roma saya menggeletar apabila mendengar namanya
.
dipendekkan cerita,kami semakin rapat &akhirnya saya sedar saya telah pun jatuh cinta.oh ye,dia juga begitu.[katenye].semakin hari cinta kami semakin hangat walaupun ada halangan.

ku sangkakan panas sampai ke petang ye..pada suatu hari,teman baik mr y memberitahu saya bahawa mr y bersama saya hanya kerana tu#$#%^#!!![sensor] semata2

.saya agak terkesima &mula berazam untuk membalas dendam kepada mr y.
saya mula berubah.kalau dulu saya malu bila mr y menghulurkan RM[cinta saya bukan pada RM],tetapi kini saya mula berbulu tanpa RM dari mr y.mr y agak pelik&tensen tetapi masih menurut kehendak saya.

Akhirnya kami betul2 putus setelah mr y berjumpa gadis lain[saya dengar beliau ialah janda anak 2].sehingga hari ini saya tidak pernah menanyakan mr y tentang hal sebenar kerana telah bersumpah kepada teman baiknye.sekian sahaja kisah percintaan saya.

Kepada MR Y;MAAFKAN SAYA kerana mencekau RM anda.saya xde niat begitu.saya geram teringat kata2 kawan anda

Kepada kawan baik mr y;azwan ali cakap,mulut biar puaka,jgn hati puaka

Kepada saya;pelik je aku rasa cerite ni

4 potpet:

The Spiral Eyes berkata...

hahaha.babi kenapa aku rasa banyak unsur aku dalam cite kamu

cj7 berkata...

kan aku pasa junior.akulah bayang2 silam ko.hahahah[gelak jahat]

F A R Y N berkata...

hahahaha...ko kan mekap artis pasa..
aku kan PR..kembali ke zaman silam...
jom joget siam..ewahhh..hahaha

cj7 berkata...

hahaha.gila siam sudah mari

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart