Ahad, 28 Disember 2008

Hantu Siam Part 1

sekarang,aku nak bawak kamu2 melangkah ke alam misteri.menusuk@tak,terpulang,tapi komen mestilah berunsur mistik dan ampu.pasangkan lagu "pulanglah"[wei] terlebih dolu.

pada bulan March 2008,aku dan kengkawan ke siam[paryn dah stim dgr perkataan siam] untuk meraikan pesta songkhran.[cari sendiri untuk mengetahui lebih lanjut@request untuk entry akan datang]

pada malam pertama,aku dikejutkan dengan bunyi bising seperti ade 1 kekecohan kat bawah hotel dan juga bertentangan dengan bangunan yang aku tinggal.aku juga terdengar bunyi gajah.[gajah gajah,sinchan].
keesokan harinya aku mengadu kepada temanku tetapi aku hanya ditertawakan.katanya gajah tu memang wujud.erm..logik jugak.

pada petangnya,selepas pulang dari songkhran[main air],kawan aku tadi tak tahan nak terkucil sebab kesejukan main air.tak sempat naik ke bilik hotel,dia dah tak boleh tahan.so,dia pun masuk ke toilet yang berdekatan.
toilet yang paling dekat ni terletak dalam sebuah kelabu malami[dibangunan yang sama].


keluar aje dari toilet,kawanku hanya tersenyum..
" petul la lu cakap...
"apa yang betulnya..
"hotel ni ale balang oo[ade barang]
" barang oo..
apa barang?
"tali aku masuk toilet...macam2 aku tengar..

" apa yang kau dengar.?
.
" ntahlah,macam2 oo..punyi pelempuan mencelit[mcm kena kill22 die22]
"ish..

keesokan harinya,kami pun check in hotel lain...
ade lagi.. nanti aku sambung lagi ok. suhu badan aku xstabil ni..

8 potpet:

FARYN berkata...

cilakak lu!
aku stim la dgr siam?
hampeh dot com !
ahhhaahhaahaa

Kapten Luffy berkata...

hantu tu minat kat korang kot

The Spiral Eyes berkata...

babi jadah apa ni,cite sekerat sekerat

cj7 berkata...

paryn;betulkaN?NOw u kembang kuncup like rabia
monkey;mungkin antu lesbo
pasa;apsal?ko xpuas ati ape?ha?ha?ni lah namanya teknik.tak sekolah teknik ke?

a.b geldofg berkata...

pehhhhhh...mai sku stbil kan suhu bdan ko tu hohohohoh

cj7 berkata...

ko doktor ka

vidadarisakura berkata...

next2!!!
sila sambung..hee
angker ni..hee

cj7 berkata...

vida;angker tu ape?basah ye?ala vida,siang2 kau berani la baca.hohohoh

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart