Jumaat, 19 Disember 2008

Aku Mau Ko Jujur Bukan Bendul

aku dah aja boyfren aku,kalau ade ape problem bawak berbincang.yang penting takde tipu2.tapi aku rasa dia ni keterlaluan @ mungkin dia tak faham apa yang aku maksudkan.
dan kelmarin[bukan tarikh sebenar] antara bait2 yang masih kekal di ingatan aku..
"u tak pandai dressing.xkena.."
arghhh....
-ko tau x,setiap kali aku nak keluar dengan ko aku tuka baju 5kali??
-ko tau x setiap kali aku nak bli baju aku tringat muka ko yg tgh bagi kritikan pedas
-&ko tau x,sampai sekarang aku takut nak beli baju???
dan bait yg agak pahit untuk ku telan...
"u ni bukan cantik sangat.kulit pun hitam.tapi u baik,i sayang u.itu dah cukup...."
dan buat pertama kalinya aku rasa nak g cocok vitamin c even sblum ni aku tak kisah pun ade ton kulit sebegini.
"

Electric
fed up mak,nyah..





7 potpet:

The Spiral Eyes berkata...

hahahaa...puaka sungguh mulut boipren kamu nyah...nanti aku nyanyi lagu satu ya


hitam hitam si tampuk manggis ,amkinlah hitam dipandang manis

cj7 berkata...

memang ning rapik.tapi xtahu apsal aku xterluka sangat&aku dah berazam utk menabung

F A R Y N berkata...

soh je bf ko tu belikan baju..bising plak mulut dia..hahaa

The Spiral Eyes berkata...

baguslah,mulia cita cita kamu,cukup duit nanti boleh belanja aku ke kfc

cj7 berkata...

faryn,aku pemalu.pasa,kfc tu blanje ko kfc,pastu cocok vitamin c pakai tulang ayam ke?

The Spiral Eyes berkata...

hahahah,cara mudah tak payah pegi suntik bitamin c,dapat dari ayam,aku takut muka kamu jadi macam rosnah mat aris

cj7 berkata...

rosnah cun ape.ade iras muka ko sket aku tgk

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart