Sabtu, 27 Disember 2008

Magiklah Sangat

tadi aku dan buayepren aku tengok vcd magik yang tajuk dia aku pun xport.aku tengok boyepren aku macam kagum je dengan mamat tu.entah kenapa ati aku sikit pun tak kagum.
berikut adelahpetikan dari magik2 tersebut&apa yang aku fikirkan[sebenarnya buat aku benci].

  • lelaki tu ambik duit kertas dan boleh tukarkan nama penonton kat duit tu.-aku rasa dia awal2 dah plan dgn kru masa dia tau nama penonton ni.pastu dia amek gam untuk buat duit tu terbang
  • lelaki tu boleh masukkan tutup botol ke dalam botol walaupun tutup lagi besar dari lubang.-alah,ni mesti botol tu dia dah modified.tul tak?
  • lelaki tu suruh penonton pilih card &tanda,pastu dia tunjukkan balik card tadi dengan cara lekatkan kat dinding-aku rasa balaci dia dah standby kat tepi cermin tu
  • dia boleh tukakan bunga kepada telur.pastu dalam telur tu ada cincin.-tolonglah,benci je aku tengok magik ni.aku masih rasa dia tipu.dia berpakat dengan tokey kedai emas tu
  • pastu dia tahan penonton yang baru beli mee cup dari 7e pastu dia bleh plak panaskan maggi tu dengan air sejuk.-ni aku tak boleh tahan,aku rasa penonton tu ade komplot dgn magician ni

ee.tolonglah.malas dah aku nak tengok.skang si magician ni tengah ambik mee guna garfu tanpa menyentuh garfu tu.
p/s;aku benci bila buayapren aku ketawa dan berkata,"aah,betul betul.pandai pun..[lepas aku terangkan apa yang aku senaraikan di atas].

14 potpet:

The Spiral Eyes berkata...

dia bukan faham pun

jiwa kaco berkata...

aku rasa ko pon kena magic dengan buayafren ko tu...

jom joint kelab jiwakaco...
Psss.. jgn beritahu abg ab

KARKADEWA berkata...

haha...
ko rase menyampah..??
itu la magik sbnr yg diorg nak buat...
magikkan..??

ab geldofg berkata...

syg bf hehehehe

The Spiral Eyes berkata...

kim salam sama abang ab,cakap aku si jelita ini kim salam ya

cj7 berkata...

jiwakaco;hohoho..
karkadewa;itulah..magiklah sangat
ab geldofg;habis tu,nak syg kamu?
pasa;abg ab aku cop dulu

ab geldofg berkata...

aku ok je..erk...ko cop aku kt mana kt dahi ke

F A R Y N berkata...

aku nak magikkan si fenda jadi hantu siam.haha

The Spiral Eyes berkata...

faryn jadah ni tak abis dengan siam,aku harap kamu tak kawin kat siam

cj7 berkata...

paryn,pasa dah cakap apa aku nak cakap.xkuasa mak dengan budak paryn ni

vidadarisakura berkata...

ak pn x suka tengok benda tu..
macam tetipu jak..
aku rasa memang dia kawteam dengan dak krew tu..hee

neway..frenster ko x dpt buka pun..
result zero..hee

cj7 berkata...

vidadary[eceh,mcm abe geldof,susah nk eja],aku igt org mcm aku dh pupos.
oh,mayb aku jumpa ko kt tmpt lain kot.nti aku add ko

cj7 berkata...

geldof geldof.bukan cop mohor la.sila semak kamus online

vidadarisakura berkata...

sila add..sila2..hee
tapi ak ada member fs c jaylita..
ko ka itu?
hee

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart