Rabu, 24 Disember 2008

Linda Jasmin Punya Pasal

Linda Jasmine??kenalkan?
aku suka tengok dia menjerit2[walau bingit]dlm AF.sebab?ntah.bagi aku nampak xplastik.
baru2 ni aku tengok tv rancangan sehati berdansa.kan ke dia tu juri tetap.
boyfren aku pon joen same sebab dia suka kalu tengok orang mengenjet ngenjet ni.

masa linda onn kenalkan juri2 SB,keluarlah si Linda Jasmin ni.kekiri ke kanan dia menari.tiba2 aku dengar laki aku cakap.."uih..cantik betul ni"
terus potong kick aku nak tengok SB.

Dan hingga ke hari ni aku tengok Linda Jasmin ni macam langsuir yang sedang menari mengikut irama.
p/s;faryn,ko paham kan..

6 potpet:

The Spiral Eyes berkata...

babi sejak bila kamu berkawan dengan si faryn tu (sila jangan kawan dengan beliau)

*pasa sedang menjadi batu api terang terangan*

ab geldofg berkata...

:)

F A R Y N berkata...

aku paham..hahaha...
sebok la ko pasa,aku ngan fenda dah menjadi 'kekaseh'..hahaha

cj7 berkata...

aku suka pasa.di sini ialah zon larangan plastik2,
faryn;shhh..
ab geldofg ;+

Lina berkata...

coz ko cemburu kan?bab tu semua pmpuan dpt rasakan pahaitn mencinyaaa bila boypren dok memuji batina lain..tol x aku ckp ni?kalau salh sory..

cj7 berkata...

lina;betul la tu apa ko cakap.kite ni punya la jaga hati.minat kat pelakon pon tak brani puji.kan kan

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart