Sabtu, 20 Disember 2008

PERKARA HARUS SEBELUM DATE

sabtu,beselah.yang berbuayapren tu mesti date kan.xterkecuali aku yang baru je di pelawa oleh si dia..
boyepren; "yang,jap gi i call u,u siap,kita kua k.."
akusengal; "takpelah.u keluar jelah.i rasa nak duk rumah la arini.."
ya...aku menolak ajakannye dgn cara halus tanpa menggunakan makhluk halus.
punca??ntah le.terngiang2 je kat tlinga aku ni segala kata2 jujur bendul dia tu.
tapi andaikata dia pujuk gak..compem aku cayaq..&terpaksa la aku ;

  • duduk depan cermin 2jam
  • tempek bedak 10 inci
  • tuka baju 5kali
sengal.. Crocodile [ini boyepren saya]






4 potpet:

The Spiral Eyes berkata...

bersabola,kamu macam aku,last kali dapat boipren hati kering,langsung tak pujuk dan paling teruk,kalau kamu dah siap,terus aja dia kensel..kan babi namanya tu

FARYN berkata...

sian ko wahai pasha siam.lenkali ko tempek bedak sejuk je.biar dia sejuk sket tgk muka ko.

The Spiral Eyes berkata...

kita kalau itam ni bak kata faryn susah dapat kanser kulit.hahahha,macam faryn tu tinggilh peluangnya,kamu dan aku patut brsyukur la sebab itam

cj7 berkata...

hoho.syukran syukran

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart