Selasa, 16 Disember 2008

Perasaan Untuk Esok

esok aku akan jumpa dia setelah hampir sebulan jarang jumpa.patutkah aku;

a]buat2 tak rindu & act cool?
b]terlembek2 smbil bgtau dia,aku rindu bangat sama kamu
I Love You



kalo dulu aku selalu ambek tindakan [b]..sekarang aku masih lagi berfikir....

bodoh ke aku kalau dalam masa sebulan ni aku isi dengan;

-tengok tv

-tengok sin can

-main game

-makan

-lepak umah kawan

-surf net sampai lebam

-keluar enjoy[Ya Pasa,aku memang terlampau]

-tidur zzzZZZ

......semata mata untuk tunggu dia tak busy&aku boleh habiskan masa dengan dia..

ah.......pening.....








4 potpet:

The Spiral Eyes berkata...

dengar,lelaki,kalau ditunjuk kita kisah dia makin tak kisah dengan kita...percaya tak?aku pernah mengalaminya

cj7 berkata...

aku percaya pasa.maknanya jawapannye a.kan kan
tapi beselah pompuan,xdpt cover perasaan.

F A R Y N berkata...

ko patut ajak bf ko joget2 layan lagu siam..hahah

cj7 berkata...

paryn,loye dah paryn

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart