Khamis, 25 Disember 2008

Babi Kat Hutan

ini kisah benar tentang buayapren aku yang gemar memanggil aku dengan panggilan "babi" di awal perkenalan.dia memanggil aku tak kira masa dan tempat.tak terkecuali di hadapan kawan kawannya.kadangkala dia melaung2 memanggil aku dan semestinya aku akan ditertawakan oleh mereka.[sengalkan?]

1 hari aku bertanya;
"yang,kenapa kau panggil aku babi?kawan2 aku yang lain semuanya boyfren diaorang panggil babylah,sayanglah,manjalah.

buayapren aku jawab;
"kau tak tahu,inilah tanda aku betul2 sayangkan kau.kau tengok orang lain,boyfren diaorang bukan sayang mereka macam aku sayang kat kau.betul tak?"
aku hanya diam&mengangguk.

beberapa bulan kemudian,aku dah berani untuk menjawab segala kebabiannya pada aku.
di suatu ketika,oleh sebab marahkan aku,buayapren aku telah mengucapkan perkataan
"babi" dengan agak ringkas,tetapi menusuk jiwaku.

dan jawapan aku;
"babi kat hutan"..
dia terkejut &mendiamkan diri.sejak hari tu aku pun dah pandai memanggil dia "babi".
suatu hari aku menelefon si dia untuk mengetahui lokasinya..
"hello babi,kat mana",tanya aku.
"babi kat hutan,"jawab dia.

p/s;artikel di atas bukanlah berniat menghina babi..jangan disalah gunakan untuk tujuan promosi.

9 potpet:

F A R Y N berkata...

ceh..sib baik dia tak kata..pasni u kena samak..
hahahaha..bongok la korang

cj7 berkata...

kalu kau sebut semak pun aku confident dia tak tau semak tu ape.

ab geldofg berkata...

best juga cara ko org..hehehehe rmantik tsendiri hehehe

cj7 berkata...

ab geldofg[susah nak sebut].try r..

ab geldofg berkata...

ala kalau tiap2 mlm ko sebut..dia jadi mudah hehehehehe..jgn ko babi kt aku dah hahahahah

vidadarisakura berkata...

haha..lucu gilak..hee

The Spiral Eyes berkata...

babi kamu...

cj7 berkata...

babi kat hutan.hohoho.

cj7 berkata...

ma kasih vida
geldofg;aku cuba praktik nanti

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart