Ahad, 1 Februari 2009

Laki Dan Puan

Laki.....
tahukah kamu..
[dan perempuan,kamu memang dah tahu]
perempuan ada3 kategori ..

puan mahu lelaki berwang
dan semestinya dambakan wang tersebut

puan mahu lelaki berduit
tetapi bukan mahukan duit lelaki tersebut

dan ada puan tak kisah pasal duit
janji barang baik..


laki;sila sedar &jangan tertipu
puan;sila mengaku &jangan menafikannya.

25 potpet:

F A R Y N berkata...

aku sgt setuju...paling betul..barang baik..hahaha

cj7 berkata...

paryn;kau kalau bab ni laju je ko kan.bab barang baik tu..em..i no komenlah.sensitip nok.hahah

Monkey D Luffy berkata...

oh.. aku dah tau... hehehe

KhairiL's berkata...

dlm mksd dia....pham2 apa yg d mksdkan
heheh

vidadarisakura berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
vidadarisakura berkata...

aku mengaku comel..

macam?

cj7 berkata...

mangki;bagus.bagus.sila bgtau kami apa yang kami tak tau pasal lelaki

khairil's;hahaha.kau mengingaKan aku pada seseorang

vida;apsal kau selalu keluar tajuk ha??

ab geldofg berkata...

aku suka puan yg barang baik.......


vida kluar tajuk....sb dia tu ada bnyak masalah

~d!b@~ berkata...

ermmm almost tepat :P

salam kenal :)

JohnJenin berkata...

pakcik adalah lelaki yang tak berduit tapi barang baik :P

cj7 berkata...

abegel;itulah.kan bagus kalau barang baik boleh diukur melalui pembaris@penimbang.xpayah susah2 terai menerai

d!b@;sila tambah apa yang perlu..
salam kenal kembali..


pokcik jon jnin;hahahaha.serious gle pengakuan kau..sepatutnye header kau bertajuk;barang pakcik tak sepanjang zirafah,xseberat gajah

~d!b@~ berkata...

ye ye tgh pk nih ahahahaha!

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

hahaha..
aq pown stuju gak..
haha

cj7 berkata...

d!b@;good girl..he

dak tedy;apa yg kau setuju nok oi?bab barang baik ka?hahaha

vidadarisakura berkata...

sebab aku nda tahu maw mengaku mana 1 utk option d atas.

sumpah

Siti NurJ3nab berkata...

perempuan ingin menjadi isteri pertama dan terakhir.

laki ingin berbini 2,3,dan 4

aH kYe yUm berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
aH kYe yUm berkata...

tumpang promote diri,hehe.. gua barang baik gak!! hahaha.. baru gua tahu! hehehe..
info yg menarik dan gua tertarik!! hehehe..

p/s : mohon izin gua link ur url kat dlm my blog list ya!! salam kenal!! :)

cj7 berkata...

vida;farid kamil tu kalu aku tengok saiz,aku rasa barang dia takdelah baik sangat.jadi aku buat kesimpulan kau mau wang dia saja.kan kan


dak siti nurj3nab;ya tuhan panjang aku mau menaip nama kau.kau betul.tapi aku up sket.aku mau jadi bini muda kerana adalah mustahil zaman skang ni bila kita kawin,kita akan jadi pertama&terakhir

ah kye yum;yummy la nama u.betul ke u barang baik..nanti kita ym ye?hahah
salam kenal jugak.silakan.trimakasih

vidadarisakura berkata...

DIHARAMKAN MENYEBUT NAMA FARID KAMIL..

terima kasih

cj7 berkata...

ini blog aku.aku punya sukalah.aku haramkan kau mengharamkan aku disini.amacam
?

vidadarisakura berkata...

ah!!!persetankan!!!!

lalala

cj7 berkata...

kau marah?ok.aku haramkan kau marah di sini.hahha

vidadarisakura berkata...

manja2 boleh?

lalala

cj7 berkata...

ok.yang ni i tak boleh tahan..

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart