Khamis, 5 Februari 2009

Ini Bukan Anugerah Penyapu.Ini Baldi


pertama sekali setinggi2 penghargaan pada khir toyo kerana memberikan akak inspirasi untuk menghasilkan anugerah baldi cj ini.


tanpa membuang masa,anugerah[omputih ckp award]baldi ini akak tujukan khas buat
adik pasa,
adik paryn
adik vida
oh ye,tak dilupakan satu satunya calon lelaki tunggal iaitu
adik atan.

akak tau,u all malas basuh baju dan kemas rumah tapi rajin berblog.kecuali pasa,yang lain semuanya menyandang 1 gelaran sajo sama ada malas kemas umah atau basuh baju.

pada yang tak tercalon,mungkin ada award lain yang lebih sesuai ye.

sekian.wassalam wassini.

6/2/2009;maka dengan ini,akak selaku pemegang mandat,terus memanjangkan anugerah ini kepada;

dak mangki
dak tedy
maaf dong,kelmarin nggak cukup bajek mau bikinin awardnyak.

sila serahkan pada mereka yang lebih layak,jika aku gagal menghubungi mereka.

13 potpet:

Atan berkata...

saya sungguh terharu dengan anugerah ni.. memandangkan saya dah tujuh tahun menjuarai anugerah ni.. sop sop ( tisu mana cj)
bila lah tukang basuh nak menyerah diri ni

F A R Y N berkata...

hahahhaa..siot ko...menci aii

~d!b@~ berkata...

waahhh
dorang dberi bape menit utk wat ucapan? haha!

tahniah kpd penerima award ;)
vivi i know u can do it :P

cj7 berkata...

atan;masok tahun ke 8,insyaAllah ada org basuhkan.xgitu vida?

paryn;i tetap lap u

diba;tunggu turn u yek..aku bg diaorang seumo hidup utk buat ucapan

vidadarisakura berkata...

perlu ka aku kasi sedia teks ucapan utk award di atas?

The Spiral Eyes berkata...

kamu nak cakap aku malas berblog kah setan

Monkey D Luffy berkata...

aku nak gak!

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

yes!yes!
aq tak masok senarai.
hehehe

diskopi berkata...

kalo nak layan artikel-artikel bi-lingual yang sempoi, santai, serius, politikal dan poyotikal, sila ler lawat blog studen UKM kat:

http://diskopi.wordpress.com.

timer kaseh keraner kasi laluan.

phikool thong berkata...

haha..kantoi! malas ae!

cj7 berkata...

vida;wajib

pasa;u terasa apsal?bukanke spender u bibik yg cucikan?

tedy;ya Tuhan..aku terlupa sama kamu.awas ya.

diskopi;kalau i pi sana,tapi tak sempoi..awas kamu ya.mama usir kamu dari sini.

phikool thong.u jaga.nanti i selidik pasal u plak.

awas,minggir kamu minggir.aku sedang emosi tgk tv2;ibu yg derhaka.

eliza berkata...

adui..ada jugak award mcm ni kan.. tahniah kepada pemenang...hehehe

cj7 berkata...

oo eliza..kau gelak ye..hee

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart