Rabu, 4 Februari 2009

Biru Ka Merah Ka?

ini agak sensitif.tapi aku redah aje..


puan A; Aku bangga kerana aku masih berjaya mengekalkan kedaraan aku.aku pon heran apsal pompuan zaman skang ni senang2 je sedekah dara mereka..


puan B; ALah.aku takde dara.aku lagi bangga apa.tak rock la zaman skang kalu ada dara..


tiba2 jam dinding berbunyi...
alah yeye je minah 2 eko ni..beza antara dara atau tak berdara hanya sedetik je...ada aku kecoh????

17 potpet:

vidadarisakura berkata...

pen merah pen biru.
u marah ailebiu!

cj7 berkata...

tengok tu tengok tu.u slalu kelua tajuk tau.

F A R Y N berkata...

back to basic...jaga la sblom ia terlepas...
huahhuahuahuahuahauhau

Atan berkata...

he he mak dara ...

~d!b@~ berkata...

harus laa mengekalkan dara itu..

rugi la org yg bayar mas kawen kalo xde dara dah huhu~

cj7 berkata...

paryn;dalam sungguh.hahaha.mari kita bergumbira..

atan;beza antara teruna dan tak teruna brape detik ye?

d1b@;unlez org yg bayar tu rasa untung.apa salahnya.kan kan

vidadarisakura berkata...

ala u ni......

jaat taw~

lalala

ab geldofg berkata...

niat sdekah tkpa...dpt phla :D

cj7 berkata...

vida;i tak jahat la.u tu yang rabun.

abegel;betul tu..tangan yg memberi lbh baik dr tgn yang menerima.

ab geldofg berkata...

hahahahahah.....betul2

The Spiral Eyes berkata...

saya masih dara...

cj7 berkata...

abegel;kau pemberi@penerima?eceh..

pasa;alah,sedetik je,ilanglah dara kau tu

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

aku tak pham entri ni,
lagi2 part seminit tuh.
hahaxD

cj7 berkata...

aku syak ko masih teruna..eceh..perlu ke aku terangkan.sila ym aku ye

cj7 berkata...

isi sebenar entry diatas;beza antara dara atau tidak adalah 1 detik sahaja.

maksudnya.cuba saudari bayangkan malam pertama saudari yang masih berdara.ok.then,malam pertama tu berlakulah aktiviti xxx[aktiviti pecah dara]

sekarang cuba saudari kira berapa detik beza semasa saudari masih berdara tadi,dan selepas tidak berdara.

eceh.kan ke sedetik je?

ok.pahamkan?

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

hahaha..
pHm2..

cj7 berkata...

konpius aku.skang,apa bezanya tedy dan mango yek

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart