Khamis, 5 Februari 2009

Aku Terpaksa

benda paling penting dalam hidup akak ialah barang baik akak.apsal?kamu rasa tak penting ke?

benda terakhir yang akak beli dengan duit sendiri..em..akak taknak hipokrit ye.setahun yang lepas iaitu baju akak.sengkekkan?aah

akak tak pernah bermimpi mau kahwin.kalau berjodoh,akak mau akad nikah,punggah hantaran semua kat situ.bergambar kat situ.no sanding sanding.peleceh sungguh.rimas

hubungan paling lama bertahan adalah yang sekarang ni.1 tahun 4 bulan.itupun hubungan sulit.yang lain..ah,malu akak nak cakap.xsempat nak lafaz i lap u,u lap me.

dilamun cinta?pagi tadi akak rasa ye.tapi,baru je kejap tadi akak nampak laki ala ala dato k lalu sebelah akak,so akak tangguh dulu persoalan cinta ini.

restoran terakhir akak makan malam tak dapat dipastikan kerana tulisannye haram akak tak paham.

buku terakhir yg akak boli,yang pastinya nan kamasutra ye.akak baca newspaper ajo

nama penuh akak amatlah panjang.yang pastinyo,ado double N,A,Z dan E,

akak tak pilih mak,tak pilih ayah.akak pilih diri akak sendiri.go cj go.

akak teringin sangat nak jumpa budak yang buat sore upin ngan ipin tu.kau comel dik.kalu akk dapat ko,akak kurung ko.pastu akak suh ko ajuk gaya upin ipin nonstop.

sahabat akak baby ini atok dan buayapren akk..kalau dalam intenet ni,akak senang sekali sama paryn dan pasa.mereka berilmu &baik gitu.maaf tak boleh sampai 8.akak tak percaya manusia.

pakaian akak dibasuh by hand.kadang2 ajo di dobi.ok.akak tipu.terbalikkan ayat tadi.

akak home sweet home da.so,tak adolah tempat2 yang di idam2kan utk akak pergi.ok lah..akak pilih siam jugak.

5perkara tentang pasa sanda yg tag akak ni..dia punya nasihat,akak boleh masuk kepala,dia sdg dilamun chenta,dia suka makan,tak suka basuh baju,cepat panas hati sama bibik,dia bersuara halus mulus..eh,macam dah lebih dari 5 je...

akak gila ini 8perkara,tapi akak taklah terlalu gila untuk menunjukkan kegilaan akak ini.iaitu;lelaki,wang,sinchan,anak patung free,tido,makan,kite enjoyy dan bertenet.ok.akak bagi bonus,akak gile bercakap.

pelukan@ciuman.akak pilih peluk la..kenapo?adolah

8 perkataan sering diucapkan,saya,u,lempang kang,eehai,lapar,ngantok,kenyang,babi kat hutan bla bla


sekian.tag jatuh kembali kepada cik nothingsweetaboutme
hahahha.berani ko tag aku ye?

4 potpet:

~d!b@~ berkata...

ahahahhahahaa
adeh!

adakah itu 1 kesilapan? :P

F A R Y N berkata...

hahahaha...siot ko fenda...aku ingat cerita apa tadi...rupanya ko buat tag...ahaahahhaa

cj7 berkata...

d!b@.Tidak sayang bucuk manje.silalah tag lagi.ehe.[gumbira]

paryn;siot u 2..paryn i mis u

vidadarisakura berkata...

saya sangat kagum sama akak..

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart