Sabtu, 21 Februari 2009

Jelit,Jelita Atau Jelik?

pernah berhadapan orang perasaan jelita?
reaksi?..
aku pernah dan selalu.cerita terkini,semalam.

amoi ni selalu ada time aku keluar.dan buat pertama kalinya aku berbual dengan si amoi ni semalam.

sedang kami berbual,tiba tiba kakak kepada amoi tadi masuk ke dalam bilik kami..
"eiks,muka u dengan dia sama lah..."ujar aku sebab takde bahan nak bercakap.[apeke jam aku ni..adik bradik tentulah sama..]

"iyelah..ei,i mau tanya u..i sama dia siapa lagi cantik?",tanya si amoi..

aku tau pertanyaan dia mengharapkan jawapan yang berpihak pada dia.
dan jawapan spontan aku kepada amoi yang perasan jelita...

"bila u tanya i,i mesti jawab u paling cantik..kalau kejap lagi kakak u mari tanya ini soalan,i mesti cakap dia cantik..

ok ok..dia diam dan terus blah..opsss..

22 potpet:

Ola berkata...

Kijam nya jwpan..
nanti,sya ndak mau tnya ko lah..
T_T

Atan berkata...

jawapan penuh bisa ular,kala jengking, lipan bara dan segala bisa termasuk bisa wak indon

ok tak komen aku

ifahruzzaman berkata...

tepat tindakkan kamu....

hahaha

cj7 berkata...

ola;aku rasa amoi tu lg kejam.mentang2 dia lawa dr aku.

atan;hahah..tan.ok..la tu

ifahruzzaman;itulah,aku igt nak tangankan je budak amoi tu.nasib baik dia lg bes dr aku

Monkey D Luffy berkata...

i cantik tak?

ab geldofg berkata...

bgi aku ko yg paling cntik atas bumi malaya skrang ni

saut berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
F A R Y N berkata...

tapak kaki aku lagi jelita...ahahahaa

cj7 berkata...

dak mangki;u cuba amek cermin.cano?

abegel;aku pon rs camtu

paryn;kadang2 aku rs tapak kaki aku lagi jelita.apasal ha.

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

haHa..
Len kaLi cJ ko cKP dua2 amOi pun talak chantekk...
haha

cj7 berkata...

tedy;aku takotlah

JohnJenin berkata...

jawapan yang sungguh lalang

eliza berkata...

jgn takut..aku sokong ko lagi jelita.

cj7 berkata...

pakcik jon;jawapan tak lalang macam mana ye?

eliza;he.kertas undi rosak

JohnJenin berkata...

cj,

jawapan tak lalang adalah kamu dua dua tak cantek. akoo lagi cantek!

hohoho

cj7 berkata...

daddy john;kalau camtu,aku ngaku jwpn aku lalang.hohoho

vidadarisakura berkata...

cj jugak la c jelita!



lalala

cj7 berkata...

vida;dlm reramai,otak kamu cerah sikit

Siti NurJ3nab berkata...

amoi yang menharap kepujian.
hahahha

selamba jawapan kau yg menyakitkan..

hhahahha

cj7 berkata...

siti nurjenab;yelah,aku tengok muka dia masam je

A a D i I ? berkata...

ah, keji !!

cj7 berkata...

kan kan aadil kan.amoi tu yang keji kan.bukan aku kan

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart