Ahad, 21 Jun 2009

Cegahlah Gout Sebelum Ke Laut

hai hai hai.dukun sakit puan kembali lagi.apahal aku feeling jadi doktor 2 3 ari ni?haha.
okeh,pada korang yang berlakikan pesakit gout,boleh cuba ubat dukun cj ni.

daun pandan bukan buat kuih je ok.jangan sibuk buat kuih je tapi laki,mak,abah korang duk sengal sengal kaki kena gout,korang buat dek je.mari mari kita buat pahala.

sediakan daun pandan dalam satu ikat =7 helai= 45 sen je.[undilah tesco].kalau guna daun ganja ke daun terup ke aku tak jamin ,tak pot.

pastu kerat kerat dia,jerang dalam 1@2 litre ayaq..sebenarnya blender lagi bagus.tapi blender aku jiran sebelah pinjam tak pulang2.halal berhalal sudah.

gunalah periuk kecuali rice cooker anda buatan zimbabwe macam aku punya.
lepas 2 jam bolehlah tutup api .tapis.embunkan dan boleh minum bangun pagi esok dan sebelum tidur. sumpah aku geli tapi saje nak kongsi rasa.haha

6 potpet:

eiza in the house.. berkata...

boley cye ker nie??..

cj7 berkata...

aku ada gaya auta ke?

Tijah berkata...

wah. ko sejak bila jadi herbalist nih? err...nak lebatkan rambut cam sami velu makan apa?

~d!b@~ berkata...

iskkk ngeri ngeri *muntah ijo* :P

dude berkata...

bagus petua nih...

hmm, aku nak pinjam telebisen cj boleh tak?

cj7 berkata...

tijah:sejak dah sakit2 tua nih.haha.cara lebat rambut ye,apakata ko makan rambut sami velu campo kak pah.

diba:hahah.[suka ada org pun muntah cam aku]

dude:nak wat gapo telebisen tu?masak?

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart