Ahad, 17 Mei 2009

Serious Nok,Dah Lama Wok TakDapat Hehadiah

tahukah kamu faridzul yang kek itu membuatkan aku trauma


klik gambo untuk imej yang lebih mantopp ye.oh..ini bukan anak ikan wok.ini mohd faridzul asyraf mat ariffin.beliau menganjurkan contest yang juga hadiahnya boleh dipakai sambil memasak,siram bunga,atau tido.klik sini untuk join.

dan wok mengambil keputusan untuk mengedit semula cerita berlaku di depan mata innershine wok ini..cukup 3 rasa yang diperlukan oleh cik faridzul iaitu lucu,moral dan lusyah.eh.tak lusyah la.faridzul sila baca di dalam bilik tido untuk mood tersebut..
klik sini untuk entry joegrimjow

5 potpet:

a.b geldofg berkata...

ko masuk je...ko mesti menang punyalah

Faizul berkata...

jo,
en3 ni best.
sila kasi menang beliau!

cj7 berkata...

abegel:ko lagi layak.

dude:nak belah 2 ke t shirt tu kalu dapat

Faizul berkata...

aku sokong arsenal.
aku anti mu.
mungkin aku tolong bakarkan t-shirt ko tu boley?...ngehehehe...;))

cj7 berkata...

janganla dude.nanti aku amik cat,aku oter perkataan MU jadi ARSENAL.wokey?

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart