Ahad, 31 Mei 2009

saya perlukan pertolongan

apa nak buat kalau kita kena berjauhan dengan kawan paling rapat dalam hidup kita.ok.boyfriend sebenarnya.


aku rasa nak tido je tapi naik lenguh dah tulang2 aku ni

12 potpet:

~d!b@~ berkata...

hurmmm~
berat masalah kamu ni..
kesimpulannya, kalo rase cam *gatal2*

kawen!

yaaaa itulah penyelesaian paling afdal!
lalalalalalallalallaa

cj7 berkata...

diba:kalau tak boleh kahwin?

a.b geldofg berkata...

jom kita skndal!

cj7 berkata...

abgel:macam ok je idea tu.aku takut kena lukis atas badan je.

~d!b@~ berkata...

ermmm susah kalo xkawen..

nanti dtangkap sbb bersekedudukan :P

cj7 berkata...

aiyo.kak diba sudah larikkkk tajukkk

GiGGLe GaL berkata...

cj, ko ajak ler pakwe ko tu jumpa..pastu suh dia pinang dan nikah..dan kawen..

owh...kat sini ko nyorok ye ab? kemain lama tul ko hilang jadik keliwon eh..bahaya ab nih.. hilang, pastu muncul2 ajak cj skandel.. kang jadik sandel ko kang ab..wakakakak...

ab..peace... wakakakakaka

cj, aku komen panjang..ko tolong aku pujuk ab ni menggoblogging balik..dia da senyapla.. dia suka jadik keliwon skang nih..

a s m berkata...

keciannya


asm kan ada...

F A R Y N berkata...

ko rendu abe sanjay..
aku paham...
hhahaha

cj7 berkata...

gg gal:itulah aku ckp takbleh kawen maa..oh,abegel dah on dah blog dia.cb ko check

asm:nak skandal ke?jom

paryn:aku tahu ko paham..paham sangat.kan kan

jejaka anggun berkata...

semayang... ngaji ataupun bermarhaban.

cj7 berkata...

jejaka anggun:jawapan yang agak anggun

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart