Isnin, 25 Mei 2009

Haruskah Thumb Up Untuk Dafi?

peti surat cj sekali lagi buat hal
kuncinya hilang
sudahnya cj terdampar di atas sofa sambil menyedut udara tak segar
tiba tiba..
gambar google dari budiey ss.

ya bedabedu..
cj telah mendapat inspirasi yang maha hebat dari dafi
alah.yang dalam iklan brands tu
apolai.ambik ranting pokok bunga kertas,lekat dengan bubble gam la
berjayo!!

12 potpet:

Babyjane[The Juliet] berkata...

syer tak reti nak komen ala2 adlin aman ramli
hahahaha
tpi iklan brands tu mcm kelakar je
:D

IT'S Me N.a.N.a berkata...

hehehhh...buble gum? dah tgk S.U.C.D? mcm kelakar sket lar citer tue..

GiGGLe GaL berkata...

berhasil ke idea bubble gam si dafi tu cj?

cj7 berkata...

babyjane:haha.ko kena praktis sama vv.

its me nana:ya.babel gam

gigle:yup.smua surat brjaya dikeluarkan

~d!b@~ berkata...

perghhh mendapat inspirasi dari dafi?

baiekk punya ek? haha!

roh a.b geldofg berkata...

dafi? sapa tu?

cj7 berkata...

diba:tiba2 aku tringat zizan.baik punya

roh abgel:gambo tu aku taruk untuk makan ke?

.kakijalan. berkata...

geli dengar dafi.
yaks.

eliza berkata...

itu la gnanya iklan..hehe

cj7 berkata...

kakijalan:aku tak campur..

eliza:ya betul

jejaka anggun berkata...

tak perlu

cj7 berkata...

jejaka anggun
:?

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart