Jumaat, 8 Mei 2009

Mak,i luv u,u luv me dok?


masa cj mula2 mula terdetik nak bagi emak hadiah hari ibu masa cj tingkatan 1.
cj jahit apron kaler ungu kotak putih.

mak cj ambik,campak dalam almari.
cj perli dia ,katanya..
cj kecik ati terus malas nak kasi apa apa dah..

dah 10 tahun dah benda ni..
lupakan ajelah.
tahun ni cj tak boleh blah tengok iklan hari ibu kat tv
takut terlambat atau menyesal..


sesuai dengan budget 2009 cj7

mak,
selamat hari ibu
cj sayang mak walaupun kita tak lagi sejiwa

6 potpet:

F A R Y N berkata...

owhh darling...
hadiah aku mana?
walaupun aku bukan ibu mu...
hahahahaaa

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

cj,
aku dah tukar link tao.
nak lepaskan diri dari makhluk2 kurang bijak..
hehee~

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

cj,
aku dah tukar link tao.
nak lepaskan diri dari makhluk2 kurang bijak..
hehee~

eiza in the house.. berkata...

mak cj,
selamat hr ibu..kita pinjam mak awak kejap eh :)

vidadarisakura berkata...

lemah la aku baca part akhir tu.

cj7 berkata...

paryn:ko la kena bagi hadiah kat aku.aku kan bakal ibu tak jadi

tedy:dey minachi,ko setahun brapa kali tukar link da?

eiza:boleh.tapi mak aku materialistik sket.

vida:macam tak percaya dikau insan yang lemah.syabas bette

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart