Jumaat, 24 April 2009

Semangat 46


Semalam aku jumpa ini di internet..ini kita panggil dia kait[crochet]

Patern ni sangat mudah tapi mengambil masa untuk menyiapkannya.

Jadi aku nak buat ini sebagai hadiah harijadi untuk kawan istimewa.

bulan depan birthday.aku rasa tak sempat tapi berbekalkan azam dan semangat 46,aku akan cuba.

7 potpet:

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

nak jugak mak tiri!!!

F A R Y N berkata...

aku pun nak jugak !!!

~d!b@~ berkata...

eh? cemane tau bday dba bulan depan?

wat susah2 je..

dba xmintak, tapi kalo da orang sampai bersemangat46 nak bagi..

stadium bola kuasa 3 dba tadahkan heeeee

haha!

cj7 berkata...

tedy dan paryn yang aku sayang..nak siapkan hini,berpeloh ketiak,12kali cukur bulu kaki.jangan demand lebih ye syg.

diba:kait patern durian mungkin sesuai untuk diba.yang ni tak match la.cb lg ye.hehe

eiza in the house.. berkata...

tu sarung ape ek..kait jgn tak kait cj..

vidadarisakura berkata...

ok set.
ndalama befday aku.
jan lupa ar.
haha

cj7 berkata...

eiza sayang:tu sarung kalau salji turun sayang oi.bukan sarung nangka ye

dak vida:slua dalam g string versi kait ko mau?

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart