Rabu, 8 April 2009

Aku Hanya Pengemis Muda

aku berjalan masuk ke premis itu..
tiba tiba..
2 wanita berbisik bisik sambil memandang ke arahku..
seorang berumur,seorang lagi sebaya denganku
mungkin menemani keluarga beriadah di sana..

mereka terus memandangku dengan pandangan ala jasmin hamid
aku menjadi benci..
aku terus membalas renungan anak beranak itu dengan jelingan maut ala azizah mahzan
tiba tiba...
aku terdengar si anak berbisik kepada ibunya..
"mak,ni lah orang yang menang pertandingan udang terberat tu.samalah muka dia macam dalam gambar.."

tiba tiba aku rasa bersalah..
15 minit kemudian aku cuba tersenyum pada mereka
dengan harapan ia dapat menggugurkan dosa aku yang berprasangka
malangnya aku terlewat 15 minit bla bla saat

sekian puisi dari aku ,si pengemis muda pemancing udang.

8 potpet:

F A R Y N berkata...

hohohoh...aku nak panggil ko MAK UDANG....ahhahahaaha

Atan berkata...

cj udang sekilo anto ke nilai...

eiza in the house.. berkata...

cj7
seronoknya..leh la tempah udang hari2 ngan awak..hehe

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

mak udang~~
hehe

~d!b@~ berkata...

perghhh recognizable!!

pe perasaan jadi org glamer?

lalalallala~

vidadarisakura berkata...

ko~


ko xlayak jadi pemancing udang!
picing lari!


ko x menggunakan seluruh kolam dengan sebaiknya!



aku rasa..
baik ko balik.

bila dah terer nanti ko datang balik.



-ada gaya macam adlin?lalalaa

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

tula..jgn buruk sangka. =)

cj7 berkata...

paryn:yah.ratu porno udang sudah mari

atan:kalaulah boleh cj hanta yo.dah naik ponoh dah poti ais ni

eiza.boleh kalau dekat saya hanta je

tedy:nak kena sengat ngan udang?

diba:acely bukan i.hahah

vida:kau..kau..kau memang siot

siti bum bum:komen yang tak berapa adlin.cuba lagi ye

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart