Ahad, 12 April 2009

Siaran Langsung Dari Golok

kawan kawan..i ialah saya dan u ialah kamu ye..

.................................................................................

setelah penat i meredah hutan rimba..akhirnya i sampai di rantau panjang.i peserta tunggal yang menaiki sampan RM2 kerana yang lain cukup syarat dan kelayakan.

sebelum menaiki sampan ,i di tahan oleh seseorang.....bla bla bla.. rm bla..sampai.

habis basah semua beg i, wok..

tiba tiba i rasa tak adil..kenapa pasangan i ke hatyai..i cuma ke golok..internasionallah sangat..
cepat cepat i memujuk hati sendiri.."kan seronok jalan sesorang,mana tau terlaga bahu dengan spesies hero drama bersiri thailand di tv2.."

sekian cj melaporkan..

p/s: muak la aku tengok pisau cukur banyak sangat jual kat sini..
adeke sotong 2 ketul 6.5o.
4 hidangan untuk seorang makan rm 240??gila kerat..bagi tijah masak lagi bagus

10 potpet:

vidadarisakura berkata...

kau..kau..

aku pun xtahunak cakap macamana lagi ngan kau..


laporan kau x cukup lengkap.
kau x menggunakan ruang blog yg besar..



sekian.




2-1.






hahaa

jinggo berkata...

pasai apa tak beli pisau cukur tu....
pas tu buat hadiah tuk kengkawan ramai-ramai...
hihihihiii......

opss.... tumpang lalu........

F A R Y N berkata...

sila bawak seorang bf siam yg ensem dan wangi untuk aku...hahahaa

Atan berkata...

kirim beli kondom rasa strawberry

a.b geldofg berkata...

akupun ada kisah golok...tapi rhsia

tEddY bLuEbeRRy gUrL berkata...

coMMeeeLLLLLLL giLEEE layout blOG neh!!!
nk kidnap kuceng mak tiri kat atas tuh,
hehee~

JohnJenin berkata...

takkan la mahal makan sampai mcm tu. tak percaya pakcik. kalau 240 bath pakcik percaya.

chipsmore berkata...

wokk...wok...wok..
sawadikappp...hehe

a.b geldofg berkata...

lama tk ke golok

cj7 berkata...

vida:kang aku cite takut ko teransang

jinggo:pisau tu kena kuarantin dulu

paryn:yang pastinya aku lupa nak cium ketiak sorang2

atan:kondom semua perisa sotong.mau?

tedy:koceng tu nama cemong.nanti di cakaunye ko

pakcik jon:pokcik try la .asal ada testis memang kena kerat la

chipsmore:sawadeekaa wokk

abegel:caih..i know what u did last songkhran..

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart