Selasa, 10 Mac 2009

Goh;Daddy Cool

aktiviti menggosok toilet memang menyakitkan hati kalau daki itu bukan di buat oleh si penggosok.dan hati aku bertambah terguris terhiris apabila terlihat contengan nama dengan marker pen hitam di pintu toilet.


Lebih kurang macam ni lah lakaran di tempat kejadiantonyoh tak mungkin jalan.aku biarkan agar tuan rumah boleh berbangga dengan lakaran anaknya itu 1 hari nanti.biarkan...

.............................................................................

mood aku baik.jadi,hari ini dalam sejarah aku rajin untuk mengutip surat di bawah.sampai di sana aku tercari cari peti bernombor B 16-12.Eh,ada 2 peti bernombor yang sama cuma dibezakan oleh tanda( -)di hujungnya.aku konpius.tiba tiba aku dapat 1 idea....

ya....aku mencapai semua surat yang bernama GOH SOK LENG dan yang seangkatan dengannya.

dikesempatan ini,aku memohon maaf pada anak GOH SOK LENG kerana pernah mencerca kamu dengan ungkapan "sengal punya budak" kelmarin.

11 potpet:

Tijah berkata...

ohhh! nama chua soi lek takde tulis kat situ?

Monkey D Luffy berkata...

hensem ker si gosok laleng tu?

F A R Y N berkata...

gosok apa wei?ahahahaha

~d!b@~ berkata...

serba boleh la saudari nih :P

hahhahahaha

cj7 berkata...

tijah..ado..masalah eh,namo tijah pun ado kek ctu.

mangki;ok la nk buat stok bapak gula

paryn;i gosok u,u gosok i

diba;kreatif lg ank goh sok leng

vidadarisakura berkata...

gosokleng bilang maaf mu dirijek!
haha

Tijah berkata...

jah,bubur kacang durian tu kalau kite nak buat durian ajo,resepinya sama ke?

***********

hamboih soklannn!!! kau ponah kono lenggek mo lori bawak durian tak???

hahaha!!

Ahmad Azrin Aziz berkata...

:)

Tijah berkata...

hoih! lamanya tak update...

eliza berkata...

iya...gosok jgn x gosok...:)

cj7 berkata...

dak vida:harap maap.gosokleng baru je ajak aku dinner.lauknye;dia.

dak tijah;ya tuhan..den serious tu.kono lenggek tak ponah,lalu topi sipi sipi,ponah yo.

ahmad azrin aziz: :]

tijah:sajo yo den nak suh kau hapal cito gosokleng ni

eliza:hahaa.dah khatam pun

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart