Selasa, 21 Julai 2009

Main Kawen Kawen Jom

aku kadang kadang[kadang kadang ye] tak berapa seronok bila terbaca atau terdengar kes macam ni...

bila di tanya pada si jantan oleh cik ripote:

"kenapa datok jek pilih tipah sebagai bakal binik?"
"em..saya pes taim terpikat pada mata si tipah yang bulat bundar tu.orang kata dari mata turun ke hati.ye dak,cik ripote?"

"tan sli why ..tan sli why,why tan sli why suka sangat pada si milah ni.apa keistimewaan dia?why?
"ish..saya pes taim dengar sore dia,terus naik segala bulu.tu la yang boleh terpikat."

"ok cik teh,bleh cite apa yang buat cik teh tertarik pada cik pap?
"oh,cik teh nengok cara dia pegang cawan,terus cik teh terpikat pada cik pap."

dan jawapan klise dari seorang perempuan..
"dia baik hati,tanggungjawab,cool,pemurah bla bla.

hallo...nanti kalo dah tua apa jadi mata yang bundar tu?sore buluh perindu?dan mungkin pegang cawan pun dah tak larat.

aku rasa 60 tahun akan datang kalau soalan sama di tanya,mungkin ini jawapannya,

"cik te masih lagi terpaut pada cik pap kerana matanya yang kedut dan rabun,sorenye yang nyaring membebel kalau cik te klua minum kopi sambil main dam dan cara cik te membaling cawan dan pinggan bila mengamuk..larikkkk

7 potpet:

~d!b@~ berkata...

lelaki.. biase arrr..
jom kawen! hahahahahaha

F A R Y N berkata...

jom kawen!

chipsmore berkata...

hahaha,,,sebelum n selepas...


moral of da story..
berkurang ajalah semasa couple..hakk ;)

a.b geldofg berkata...

mgumpat je kerja ko ye

joegrimjow berkata...

pernah la dlu main2
hehe

dude berkata...

cinta tak perlu sebab..

wahahaha

cj7 berkata...

diba:aku tak biasa.wah.

paryn:abesan?silakan.tapak bontot aku tadahkan.hahah

chipsmore:itulah.kejap ada,kejap takda.ting..cipsmore..

abegel:takpe.depan2.hahah

joegrimjow:bahaya...

dude:alahai dude.tak relevan dah ayat ni.hahah

© TURUNAIK - Template by Blogger Sablonlari - Header image by Deviantart